Col·legi d’Administradores i Administradors de Finques de Girona

Assistim a les ‘VII Jornadas de comunicación’ organitzades pel Col·legi d’Administradors de Finques d’Aragó

Un any més, des del CAFGi hem assistit a les ‘VII Jornadas de comunicación’ que organitza anualment el Col·legi d’Administradors de Finques d’Aragó i que tenen per objectiu posar en valor la importància de la comunicació entre el col·lectiu de l’administració de finques. 

Les jornades, celebrades a Saragossa, han reunit responsables de comunicació de diversos col·legis professionals, consolidant-se com una cita imprescindible per a la formació i l’intercanvi d’experiències en l’àmbit de la comunicació corporativa. 

Amb l’objectiu de debatre i compartir bones pràctiques sobre la gestió de la comunicació als col·legis d’administradors/es de finques, així com analitzar els nous reptes i oportunitats que ofereixen les eines digitals i les xarxes socials, les jornades van comptar amb la participació de diferents persones expertes en comunicació, que van oferir ponències i tallers pràctics orientats a millorar l’eficàcia dels canals informatius i la relació amb les persones col·legiades i amb la ciutadania. 

Així, durant el cap de setmana, les persones assistents vam poder gaudir d’un ampli programa al voltant de temes com la reputació digital, les estratègies de comunicació interna i la innovació tecnològica, entre d’altres. A més, durant les jornades, també es va presentar el manual de crisi en l’AAFF, fruit d’un treball que s’ha estat portant a terme durant mesos i que pretén fixar les línies mare per aquest tipus de situacions comunicatives entre el col·lectiu. 

Des del CAFGi valorem molt positivament les jornades i l’aposta del col·lectiu per oferir formació contínua en comunicació per adaptar-se als canvis constants del sector. Així mateix, volem agrair al Col·legi d’Administradors de Finques d’Aragó la bona organització i acollida.  

La comunicació és essencial per a totes les organitzacions per transmetre informació de manera clara, construir confiança, reforçar la reputació i establir vincles sòlids. En un context digitalitzat i canviant, és clau per adaptar-nos a nous reptes, prevenir crisis i aprofitar oportunitats tecnològiques. Una estratègia comunicativa efectiva promou transparència, participació i una imatge propera i compromesa. Per això, cal integrar-la com a eina estratègica i transversal en el dia a dia. 

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.