Col·legi d’Administradores i Administradors de Finques de Girona

Creem la comissió de Responsabilitat Social Corporativa (RSC) del CAFGi

Amb l’objectiu de complir amb la Responsabilitat Social Corporativa (RSC) del col·lectiu d’administradores i administradors de finques, creem una nova comissió, la Comissió de Responsabilitat Social Corporativa, que té com a finalitat promoure i coordinar accions que fomentin el benestar social i el compromís amb la comunitat, en consonància amb la naturalesa de la corporació com a entitat de dret públic.

La creació de la comissió reflecteix el compromís del col·lectiu d’AAFFC amb la responsabilitat social corporativa, treballant per millorar la qualitat de vida de la ciutadania i contribuint a la sostenibilitat de la societat en general. Així ho explica el responsable de la comisisó, David Font Saballs: “Amb la creació d’aquesta comissió, des del CAFGi assumim no només el nostre rol professional, sinó també el nostre deure moral i ètic envers la societat, actuant com un agent de canvi positiu en la comunitat”, detalla. 

En aquesta línia, tot i que la comissió s’ha formalitzat fa pocs dies, des de la Junta de Govern ja s’han portat a terme diferents accions que s’emmarquen dins els objectius propis de la RSC i que es poden consultar a la web del CAFGi

La comissió està formada per David Font, Dani Planas i Maribel Padilla i persegueix els objectius següents:

  1. Fomentar la Responsabilitat Social Corporativa (RSC):
    • Impulsar la integració de pràctiques responsables en l’administració del patrimoni tant individual com col.lectiu dels nostres clients/es, tenint en compte factors socials, ambientals i econòmics, amb la finalitat de promoure una societat més justa i sostenible.
  2. Promoció de la sostenibilitat social i mediambiental:
    • Impulsar iniciatives que promoguin la sostenibilitat, com ara projectes de rehabilitació d’edificis amb criteris d’eficiència energètica.
  3. Millorar el benestar social:
    • Coordinar accions a favor de col·lectius vulnerables, com assessorament o informació sobre problemàtiques organitzatives o de convivència.
  4. Formació i sensibilització:
    • Organitzar tallers i seminaris per a professionals del sector, amb l’objectiu de sensibilitzar sobre la importància de la responsabilitat social i la seva aplicació pràctica en l’administració de finques.
  5. Col·laboració amb entitats socials i culturals:
    • Establir acords amb entitats socials, culturals i mediambientals per a la realització de projectes conjunts que beneficiïn la comunitat.
  6. Promoció de la diversitat i la igualtat:
    • Fomentar la igualtat d’oportunitats dins del col·lectiu, així com la promoció de la diversitat en els espais de treball i les relacions professionals.
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.